Saturday 5 October 2013

Salam Hujung Minggu..

Sg Buloh Car Rental Menyediakan Perkhimatan Kereta Sewa Pandu Sendiri Di Sekitar Kuang, Sungai Buloh Dan Lembah Klang. Perkhidmatan Yang Telah Mula Beroperasi Pada April 2013 Telah Menunjukkan Peningkatan Yang Baik Kerana Dalam Masa Yang Singkat Perkhidmatan Ini Mula Dikenali di Kawasan Sg Buloh Dan Sekitarnya. Walaupun Tidak Sehebat Pengusaha Yang Lain, Kami Bersedia Untuk Menjadi Peneraju Perniagaan KERETA SEWA Suatu Masa Nanti, InsyaAllah..

Antara Perkara Yang Paling Penting Dalam Setiap Perniagaan Adalah MARKETING, Dengan Tidak Menafikan Rezeki Telah Ditentukan Oleh NYA..Setiap Usaha Yang Dilakukan Pasti Akan Membuahkan Hasil Dan Kami Berharap Ianya Akan Berhasil Seterusnya Menaikkan Lagi Nama Sg Buloh Car Rental Di Mata Pelanggan Semua..

Usaha Yang Gitu Perlu Bagi Meningkatkan Permintaan Kereta Sewa. Terima Kasih Kepada Sifu-Sifu KERETA SEWA Yang Banyak Membantu Kami Mengharungi Cabaran Perniagaan Ini Dan Tunjuk Ajar Dari Kalian Akan Kami Praktikkan Di Dalam Perniagaan Ini. Dengan Harapan Perniagaan Ini Akan Mencapai Objektifnya Dan Memberi Kepuasan Kepada Pelanggan-Pelanggan Kami..

SEDIA BERKHIDMAT

Salam Hujung Minggu..:-)
Sg Buloh Car Rental--------->0192472367